Hurrá Nyaralunk..............

2010.07.13. 19:31

Sok Szeretettel Köszöntöm kolhozunk él-, hónap- és idénymunkásait!

Nagyjából annyi történt eddig itt velem, hogy most érkeztem ténylegesen a csudaszépnagy fővárosunkba. Sikerült 4 napból 2 hetet csinálnom a Mátrába, nagymama révén marasztalva, egy csipet vis majorból kifolyólag. Most munka keresésben vagyok, ami egészen érdekes megvilágításba helyezi a mai magyar munkavállalás feltételeit. Példának álljon itt egy rövid mondtatocska:

Kínálat: Rakodás, pakolás, salgó polcok összeszerelés.

Feltétel: önéletrajz, motivációs levél (?????????)

Hát kérdem én, itt mindenki készen van??? Csak én nem???

Egyelőre ennyi, nem birtam magamban tartani, mindezt egy nap alatt értem el.

Csuda jó Nyarat Kollégák!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zsilip13.blog.hu/api/trackback/id/tr732149756

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rodzsa 2010.07.19. 23:21:02

na,erről ne is beszéljünk,hogy milyen a munkaügyi helyzet...

Remélem mindenkinek jól telik a nyár és mindenkinek hiányzik mindenki!Nem kell aggódni,hamar elmúlik! [mármint a hiányzás:)] Főleg, hogy nemsokára jön a Zsilip fest,motoros találkozó és gitártábor!!!! :)

Csók mindenkinek!
Fulee voltam

Rolandinho :) 2010.08.04. 07:52:12

Hát ez igen... Mi lesz még ebből? Tárgyalóképes Angol nyelvismeret a kukás Feribácsinak? Bár az igazat megvallva, ráfeküdhetnénk a turizmus témára, és akkor beszélhetne mindenki nyelveket, és lenyűgözhetnénk a turistákat, ahogy a lengyelek is teszik... De akkor tanítsanak már normálisan nyelvet az iskolákban, miért csak akkor kapsz megfelelő szintű nyelvoktatást ha kifizetsz érte egy csomó pénzt egy nyelviskolában?

Mindjárt:
Zsilipfest 2010' Ahol a barátok találkoznak!
süti beállítások módosítása